wohooo....anfådd...

punktmissbrukare som man är...

ETT helt kapitel är utläst...men jösses va jag kämpade...satt med kaffekoppen å det bara rann om kroppen, men när det bara äår 2 sidor kvar på ett kapitel så känns det som man måste ta dom med. Blev svårt å andasd på slutet men känns skönt nu här inne...fast det e kvavt här med...men det går inte att vädra nu...för varmt å så flyger det så mkt allergitjaffs i luften, vädrar ikväll en stund.
Blev helt andfådd av värmen där ute...

Undrar om det kommer mer post...fick en liten reatidning från halens bara...behöver inte ens kolla, jag har ändå inte råd å handla nåt. men kollar väl sen ändå...

Snart ska jag gå till dagis...ska försöka komma ihåg å skriva i listan om vi kommer på torsdag eller inte...knytkalas på dagis...eller vart det nu är...de renoverar ju så jag fattar inte vart maten ska ställas upp...

Sen hem å kika i frysen å hoppa in i duschen...sen kanske gå¨ut en sväng.

Får se om vi har nån mat å ta med på torsdag...alla ska ta med mat/sallad/efterrätt...helst ickesvensk mat så alla får smaka olika typer av mat. fast vi e ju svenskar så då duger ju köttbullar...eller inte...
Smyger dit utan mat...hehe...å får en gratis middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback