smaskens....

Jag å Jocke har käkat mellis...
1 kopp kaffe var å en massa mariekex.
Nej, Jocke DRICKER inte kaffe men han doppar gärna sina kex i kaffet...å jag med, fast jag dricker det oxå...

Ska försöka läsa ett kapitel å sen kanske rota fram mer som ska säljas, har fler böcker/pocket men kan inte hitta dom...vi har ju bytt ut möbler å så under det senaste året så allt flyttas bara omkring...just böckerna är spårlöst...allt annat som ska säljas har jag sett....

Blir nog ett scrap-paket med lite spill å sånt jag själv inte använder...har ju så mkt papper så är lika bra å dela upp å sälja lite. Sen hade jag ett "SET" som följde med ett album jag köpte...albumet e de enda jag använder...så resten åker till sälja högen...

Sommarkläder borde det finnas gott om oxå...de e väl rätt bra tid för det nu...

Oj, såg nu att jag har 3 bud till...såna där 2-kronors bara...men men...jag har ju satt priset själv...jag vill blki av med "skräpet". Jag håller ju inte på med brev längre heller...å kan inte ge bort allt, lagt ut så mkt pengar, å det är inga vanliga brevpapper...jo några, men mkt e från japan!!...jaja...dessa 3 e de vanliga brevpapprena...kanske för att det var så många...annars går de nog inte å sälja alls...?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback