lång promenad.

Jag å Jocke har promenerat ner till Märsta å vi va på arbetsförmedlingen...dom va trevliga...kors i taket!!
Sen gick vi in på Carmen å jag hitta miljarder saker jag vill ha...parfymer, hårfärg, hårspännen, sängkläder, badlakan, skålar, ljushållare, krims krams... provade en parfym...kate moss tror jag...luktar supergott men lite för starkt...får lätt ont i skallen om parfymer luktar för starkt så...dom hade rea på  paris hilton "just me" oxå...kostade lika mkt som den mindre flaskan...synd att man e så fattig!!!!
Sen gick vi till Willys å gjorde av med pengar...knippe morötter, knippe rädisor, 2 st limpor, yoghurt, kaviar, 3 paket kycklinggrillkorv, smörgås-skinka och så råkade det slinka ner en chokladbit oxå för 7-8 kr...haha...Kanske nåt mer...?!?!Sen in på öb så Jocke kunde köpa sig en billig glass...7 kr...dom hade mkt glass men inte så många å välja på...men Jocke provar gärna nya sorter...fast jag hade blivit glad om de hade haft strutar...känns mer som ett fynd då...de kostar ju så mkt normalt. Sen gick vi hem..uppför nästan hela vägen så vi va trötta  när vi kom tillbaka. Mina armar höll på¨å trilla av...blir tungt å bära så lång bit...är ca 10000 steg kanske...glömde stegräknaren hemma...smarta jag...haha...
packade ur kassarna, det var oskivade limpor så jag ställde mig å skiva upp båda två å delade upp i 5 påsar å frös in. Å sen nu 40 minuter senare satte jag mig ner för första gången å nu orkar jag inte gå in i köket..satt på kaffe ju...
Jocke är helt slut å har somnat på golvet...haha...inge ovanligt det inte!!! Inte här hos oss ialla fall.

Nu blir det film tajm å fika lite...kaffe å mackor. Å sen kanske beta av ett par kapitel i boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback