jag å mina böcker

Just nu håller jag på å läser denna

Qiu Xiaolong - En röd hjältinnas död

Just nu sitter jag å kikar i hyllan efter vad mer jag ska packa...man vet aldrig hur mkt man hinner läsa på landet...antingen inget alls typ eller så gör man inget annt än läser...en till måste jag ha med mig...har rätt mkt att välja på!!!
Åker alltså till landet imorgonbitti!! Ska bli skööönt med lite luftombyte...hoppas det blir bättre väder bara...men annars har man ju en bok att läsa...

Får tala om senare om En röd hjältinnas död är läsvärd...när jag läst ut den...

Kommentarer
Postat av: alex

det är verkligen sant, antingen så läser man eller så plockar man knappt upp boken, hoppas du får en trevlig dag:)



/alex


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback