äntligen fredag

Kände inte alls för att gå upp imorse...snoozade ca 30 minuter innan jag lyckades gå upp.
Sen iväg till dagis, Jocke ville inte va där alls å ville gå hem igen men han gick med på att va där om jag hämtar han efter lunch. så jag går väl strax efter 12 å hämtar han. På vägen hem träffa jag en tjej från skolan som bor i huset brevid. Hon va ute med hunden å så träffa vi en annan hund. Lilla Amber är som en lite golvmopp å den andra hunden som en  ponny...de gick väldigt bra ihop fast det såg väldigt kul ut...Den stora hundens svans va lika stor som den lilla hundens kropp...hihi. Å de båda verkade gilla mig oxå...e glad att den stora hunden inte hälsade på mig på samma sätt som den lilla...den hoppade upp på mig å ville ha en kram...hade den stora gjort samma sak hade jag väl trillat å fått hjärnskakning...har träffat på stora hundar som gjort så förr. Skönt å träffa på lite väluppfostrade hundar ibland!!

Har kört en tvätt å ska dra igång nr 2 nu. Å tömma disken å kolla va vi ska käka ifall ja måste ta fram nåt iförväg från frysen...Sen dax att gå till dagis. Just det, måste skriva upp kvartsamtalstiden i kalendern...på tisdag blir det.
Nä, dags att göra det jag ska göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback