tappa känseln

Ja det gjorde man imorse på väg till dagis....det var sååååå kallt. Det blåste så det kändes som man fick isvatten över sig. Jag tappade känselt i pannan. Jocke sölade som vanligt å klagade på att det blåste å att han inte orka gå...SUCK!! Det enda jag ville va att komma fram så jag kunde gå hem igen. Nu är det ialla fall soligt, men hur det är med kylan vet jag inte riktigt...blåser väl lite än vad jag kan se...
Nu ska jag leta efter fiskresept...tagit fram fisken ialla fall, sen får vi se vad det blir...

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch ja...det är ruskigt kallt här med. Som tur var så fick vi bara 2-3 cm snö häromdagen, och det är nästan borta. Men vilken skillnad mot i lördags då det var strålande solsken och minst 10 plusgrader och helt underbart väder!!!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback