motion igår

haha, ja nog fick jag motion alltid...först den snabba turen från dagis å hem...försök hänga  med 2 st grabbar som kutar, på dryga 5 år. Inte lätt...
Sen berättade Joacim för Tim att Zacharia som oxå går på samma avdelning, att han oxå bor i samma port...
Tim fick bråttom å ta på sig skorna...så vi trodde att han skulle hem...gav han jacka å mössa oxå...för det kan ju va bra å ha lixom...Jocke å Tim sprang ner...Jocke trodde som jag att Tim skulle hem...lilla jag halka ju efter direkt  å fick försöka skynda mig ner jag med...då har Tim plingat på hos Zacharia som bor 6 trappor ner (på BV)...haha...Tim visste inte att han bodde där så han va tvungen å undersöka saken på en gång!! Sen sprang dom, å jag gick 2 trappor upp där Tim bor. Vi kom alldeles lagom till maten...fast det var inte färdigsprunget än...nä, de måste upp till oss IGEN...så jag fick ju gå upp å skicka ner Tim...men nu fick han gå själv...inga mer trappor för mig inte...
Jag fattar bara inte varför dom måste KUTA?!?!? Dom e helt otroliga...

Men när Jocke e själv är det snigelfart som gäller...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback