sovmorgon!!!

Idag tog jag sovmorgon!!
Fast jag hade stoooora problem å somna igår...kanske för att mitt kaffe räckte så länge...satt å småsmutta, det blir så om jag sitter vid datorn, då glömmer jag bort koppen å så fär jag micra...haha.
Idag går några auktioner till ut.
Å så hade några betalat så nu ska jag in på banken å pricka av...sen ska jga kolla när auktionerna går ut...är det lång tid kvar så får jag å Jocke gå å posta lite, kanske en sväng förbi dagis å hämta hans grejer, å handla...han har stövlar och galonisar kvar, kanske nåt mer.
jaja...ska kanske till tandläkaren igen på onsdag...har bitit av en lagning...en flisa har trillat loss å det ilar när jag dricker å äter...så nu tuggar jag på andra sidan...bäst å fixa innan det bliur samma sak på andra sidan, då har jag ingenstans att tugga...leva på ljummen soppa eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback