shoppa lite kanske...uppdaterad...

tänkte stanna till i Stinsen på vägen...hoppas Patrick oxå tänkt det...haha...
Har lite presentkort som jag tänkte utnyttja...å så kanske man verkligen kan hitta nåt man behöver...typ gardiner till v-rummet...
Men jag vet inte vilken färg...eller om det kanske blir 2 olika färger...men luftigt ska det vara...
Å bara kappa...
 
Detta är ju luftigt å enkelt...fast färgerna passar ju inte...men nåt sånt tyg får det bli...å jag e nog inne på 2 färger...en ljus å en mörkare...i genomskinligt...vi kommer va gardinlösa i v-rummet länge känns det som...Köket tog ju LÅNG tid...dröjde väl 1 år eller mer innan tyget köptes, å sen lika länge tills de blev sydda, men nu e de uppe å e fina...letar matchande bordstabletter å kanske någon löpare å kanske en vanlig duk oxå...så det ska jag kolla efter idag. Å en massa annat.
tex:

Jag älskar dessa skålar...har 3 olika...vill ha fler.

Kanske blir en sväng på kicks eller nåt oxå...lite solkräm, kanske nya nagellack...handkrämen börjar ta slut oxå...usch, då blir det inte så billigt ändå...men sånt behövs ju...bäst å kolla om det är nåt mer som börjar ta slut...duschcreme, schampoo, balsam, bildor...
Ögondroppar har jag kollat å jag hade en flaska till så det är lugnt. men det var nåt annat på apoteket jag skulle ha...vad kan det ha varit tro??

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka snygga skålar :)

Postat av: matilda

Sv: Varför kostar de olika? :P

Åh!! Tackar!! :D Du kanske ska åka till London 2012? ;)

2009-06-27 @ 09:35:48
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag älskar också de där skålarna!

2009-06-27 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback