sååå kallt!!! brrr

Hämtade Jocke på dagis å skyndade mig dit för jag hörde studenterna...han brukar tycka sånt e kul så jag tog med han på en promenad till skolan...va ju knappt en kotte där då...de var ute med lastbilarna men kom sen tillbaka. Kände en ialla fall....fast hon tog inte studenten....hon e äldre än mig...haha.
Sen tror jag att jag såg en gammal klasskompis oxå...hon tog inte heller studenten...
Å så vinkade jag till en lärare...va nu han gjorde där...skolan brukar ju inte va öppen, bara för studenterna...såg ut som frun va med oxå...jaja...
Å så en "kändis"...han från bonde söker "fru"...va han nu heter..."Bonde-Peter". Han va där oxå...om nån bryr sej...haha.

Sen var det bara en massa studenter typ...
Å KALLT å väldigt BLÅSIGT var det....

Nu ska jag börja med middagen, hungrar ihjäl snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback