rabarber

Vi sitter å käkar rabarberkräm...nyttigt...tills man kommer på att vi sockrat, men den var så sur. Hemmagjord kräm.
Jag e klar å Jocke kämpar vidare med sin skål...
Jocke har tagit kort på mig idag igen...Gamla kläder denna gång, allt annat e i tvätten ju...

Men de blev så mörka så fick ljusa upp dom en massa...man såg ju inte mitt ansikte (ja, han blir ju 6 år så e ju ingen mästerfotograf...ännu...)...ja, ni ser ju, benen vill inte riktigt  få färg...

Dessa kläder e ju lite halvfuktiga nu, det är så varmt!!!
Måste få tag i Lena...jag å Jocke åker till landet ett par dagar så vore najs å få bort håret innan...
Har väl auktioner som går ut de dagarna men...har knappt några bud nu...några st, tror det e samma å den 2:a går mina sista ut...kommer hem den 3:e i såna fall...så det ska väl gå...så slipper man ta med sig, vet heller inte om vi har nån dator med oss...eller om Pappa har med sig menar jag...han har bärbar men han e ju så otekniskt så han tänker väl inte på å ta med den...det e mamma som tänker på sånt men nu ska ju inte hon med...det blir bara vi 3 som åker..pappa, Jocke å jag...

Kommentarer
Postat av: matilda

åh va gott!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback