ofräscht!!

Det är så¨fuktigt i luften så man går runt å e helt klibbig...inte så mysigt...lika äckligt på kvällen så man han ju ingen lust å ta nya kläder efter duschen...fast å andra sidan har man verkligen ingen lust å ta de använda...haha...
Apropå det så måste jag sätta på en tvätt...alla mina favortitkläder ligger å väntar på bättre dagar...å jag väntar på bättre kläder...
Hoppas Lena ringer idag oxå...så kan vi kanske gå till Sven idag eller nån annan dag...går hellre dit!! Hon ska klippa mig...å det ska bli SKÖNT...har för långt, för tjockt å för mkt hår...det e bara i vägen, går inte å sätta upp i knut, det är för tungt å trillar bara ner...å lång toffs e i vägen för solen, men vad gör det, solen tar inte på mig...varit ute nästan dygnet runt å 2 dagar...men man kan knappt ana bikiniranden...upptill...nertill är värre...gick runt i Älta igår i bara bikini men det syns ingenting...suck...självplågeri i onödan...haha...

Nä, nu ska tvätten igång å sen ska vi gå å posta brev...å sen hem å köka nåt å sen lär vi gå ut igen, kommer in fler betalningar idag så blir väl en vända till tiull brevlådan, jag har liiite svårt å va stilla i sån här värme...jag får nästan panik så det hjälper att gå runt eller fixa i trädgården...men vi har ju ingen trädgård så promenera får det bli då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback