mina härliga nostalgikläder...80-talet och 90-talet.

Denna klänning skulle jag ha på skolavslutningen i 2:an...alltså för...21 år sedan. Jag fick vattkoppor så den blev hängande, tills jag rota fram den för något år sedan, provade den å kan ju ha den som tunika...hehe...
Köpt på kreta påsken 1988. Lite genomskinlig men gör inget...det e min svarta bikini med silver/hologram-hjärtan på som syns under...den snattade jag i 9:an (samma dag som skolavslutningen...vilket minne...å vilket sammanträffande...allt har m,ed skolavslutningar att göra...hehe)...för 13 år sedan...haha...apropå gamla kläder...

Vad jag gör på mittenbilden...jani...Jocke som e fotograf så han klickar ju kanske inte alltid i rätt ögonblick...
Fler än jag som hittat gamla kläder från barndomen som  fakanvänds nu som vuxen???

Kommentarer
Postat av: Tippie

Vilken frän!:D

Postat av: Tippie

Jaa den är fin :)

2009-06-29 @ 20:31:31
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Helena

Coolt! Näru... kläder från när jag gick i tvåan... asså minitvåan menar du? nä.... har jag ikke!

2009-06-29 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback