Lite frågor å svar.

Lista 1-60 - Blogg utmaning.

1. Hur gammal är du om fem år? Blir 34
2. Vem var den sista du träffade? Förutom familjen här hemma så...nåra nya grannar i hissen.
3. Hur lång är du? 1,59-1,60
4. Vilken var den senaste film du sett? Oj, inatt såg jag en krigsfilm...
5. Vem ringde du senast? Jag ringde...hm, minns inte...
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Minns inte.
7. Vad är dagens planer? Dricka upp kaffet, packa midsommarväska, åka till landet och fira midsommar.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem och vad..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos.
10. När såg du senast din mamma? Hm, 3 veckor sen nästan.
11. Vilken ögonfärg har du? Ljusbruna, ibland nästan gula, ibland bruna...det skiftar...
12. När vaknade du idag? Klockan 8
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp, en hitade mina skosnören å földe med hem...den bodde hos oss ett tag å nu hos en gammal klasskompis...
14. Vilken är din favoritplats? Vätö.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där det är krig
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Exakt på dagen så hoppas jag det är vätö...
17. Vad skrämde dig som barn? mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Jocke, han satt brevid mig när väckarklockan ringde å klappade mig i håret...
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja, men kassett-banden hade väl tagit över mer å mer när jag va liten..
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Varierar...
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i?  1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Vem har inte gjort det..?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? När? Vart? Beror väl på...en dag på stranden i 30 grader så går jag nog barfota, på vintern både strumpor å skor...
26. Är du social? Beror vilket humör jag är på!
27. Vilken är din favoritglass? Sorbet i olika smaker
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Börja kolla efter hus

29. Tycker du om kinamat? Jo, men kanske inte allt...
30. Tycker du om kaffe? Kaffe är min drog!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster här hemma, höger på landet...fast när jag vaknar kan jag ligga tvärs över...
33. Kan du spela poker? Nä, men kan väl lära mig?
34. Tycker du om att mysa? ja
35. Är du en beroendemänniska? beror på? Jag är beroende av massa saker
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Har gjort..
37. Vill du ha barn? Jag har..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & Inredning, god mat, scrapsaker.
42. Äger du dyra smycken? Jo några är nog lite dyrare, men det mesta är väl lite mer på mellan-nivå. Men inget dyrt ala hollywood-röda-mattan-dyrt...

43. Har du någon gång testat narkotika? Kanske kanske inte...eh...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffekoppen, ja inte HELA koppen...
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det finns flera som är extremt roliga, på sina egna sätt...Pappa, Matte, Hasse, Åke, Helena och ännu fler...

46. Välj ett ärr på din kropp? knät
47. Vad har du för ringsignal? Jadu, det går å dansa till den ialla fall.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, å det värsta e väl att jag använder dom...samma som jag hade i lågstadiet...haha.
49. Flirtar du mycket?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På balkongen
51. Kan du byta olja på bilen? Aldrig gjort men det kan jag säkert om nån visar mig
52. Har du fått fortkörningsböter? Jag kör inte (så ofta), jag blir körd
53. Vilken var den senaste bok du läste? Snart läst ut en kinesisk...en röd hjältinnas död

54. Läser du dagstidningen? Nä...gratistidningar ett par gånger i veckan...kanske expressen/aftonbladet någon gång i veckan/varannan vecka..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Scrapbooking m.m.
56. Dansar du i bilen? Är det en bra låt så sitter jag ju inte stilla...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mmm...det varierar men mest den med dansmusik...107 nånstans kanske...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En titel att använda till scrap
59. När var du i kyrkan senast? 13 dagar sen.
60. Vilka personer utmanar du? ALLA som läser detta.

Skrev ett inlägg inatt oxå om nagellack, skulle va kul å höra vad ni tycker om färgerna, speciellt de udda färger jag blivit sugen på...
 

Follow ..spacemouse..

Nu e kaffet uppdrucket å nu ska väskan packas..va man nu ska ha med sig...osäkert väder!!!

TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOPA!!

Kommentarer
Postat av: NetRunner

Är det inte bättre att skicka in hela sitt personnummer istället !?. :)

2009-06-19 @ 10:02:34
Postat av: Erica / spacemouse

Ja det kan du ju göra om du vill!!

Postat av: Linda

KANSKE gör denna ;) fast i min privata blogg i så fall :)

2009-06-19 @ 17:39:53
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

vill du handla för halva priset?



Kika in på min blogg!



Trevlig midsommar =)

2009-06-19 @ 20:56:36
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback