klänningar/tunikor - GE MIG!!!

De e så fina...fast kan tänka mig att kvaliten kanske är si så där...
Denna har jag budat på flera gånger...2 av gångerna när jag ska lägga sista minutenbud har vårat trådlösa internet tappat kontakten...har nu en till i bevakning...får se hur det går...

Sen är dessa väldigt fina enligt mig..ja, vissa e ju samma som den gröna fast andra färger...


Nä, nu e vi insmorda riktigt ordentligt å ska ge oss ut på promenad...jag har tom packat ner boken i väskan...haha...de e tanken som räknas säger dom...

Har annars lagt upp mängder med auktioner...de sista innan semestern...så får man hoppas allt blir sålt och att allt hinner betalas å skickas innan man ev åker bort.
En del toppar la jag ut igår å idag mängder med brevpapper.
Gan den där tjejen negativt omdöme idag istället...man måste ju starta om auktionerna om man ska få kreditering...jag vill inte lägga upp mer de kommande dagarna, vet ju inte om jag e hemma när de går ut...kul å packa halva bilen full med aukltionsgrejer, det är ju kuvert, tejp, andra pack grejer, köksvåg osv som behövs...åker ev till landet med farsan, då kan jag ta med kanske...där har man ju plats ialla fall...

Jaja, ni kan ju kika..länk till mina auktioner finns i tidigare inlägg...de senaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: anne

fin blogg!

Postat av: E

fiiina :)

2009-06-25 @ 13:46:07
URL: http://eminaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback