inlägg nr 5 idag:::tropisk värme:::

Alltså, idag har det varit sådär att man knappt kan andas...har inte orkat röra mig typ...
Varit på en promenad till brevlådan å sen en liten sväng till, Jocke vägrade typ gå mer  så vi satte oss på en parkbänk å drack vatten å gissade bilar..."jag tror att nästa bil är en röd volvo"

Sen tillbaka, träffa Gitta på vägen, hon kunde inte heller andas...hehe, jag trodde jag var ensam om att tycka värme va jobbig...men hon tyckte lika dant...alla andra  säger "nä, de e ju så skönt!!" å det håller inte jag med om...men man måste ju ut i det fina vädret, å få lite färg...luft vet jag inte...men sol e de gott om.

Tänkte gå upp till centrum nu å posta ännu ett brev å hämta ett paket.

Vi har precis ätit tidig middag, hoppade över mellis så fick bli ihopslaget lite tidigare...
Jag dricker kaffe, blev så sjukt trött så vi får hoppas att det hjälper.

Fick även hem ett linne idag ådet fick åka på direkt...

Detta var det denna gång...samma modell som jag har på ett annat linne...favolinnet. Å detta passa lika bra det.
Så jag hoppas jag råkar hitta fler på tradera...xs å 1 krona...det e de svåra...haha...jaja, men man har ju tid...eller...sitter uppe för länge på nätterna...det e då jag har tid å kolla igenom sida för sida...sen e jag ute efter en klänning med...

Jo, funderade lite på pumas indoor...går de alltid i turkos/blå??
Mina e finast hittills!! Fast de e ju lite skitiga...man borde kanske passa på å tvätta dom när det nu e sånt här väder, då använder jag dom ändå inte...det var väl en väldigt bra ide...så fotar jag dom på nytt sen å visar hur dom  SKA se ut...eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback