inlägg nr 3 idag:::Sommarläsning:::



Dessa är tänkt att jag ska läsa i sommar...haha...resten av året kanske eller under de kommande 12 månaderna... om jag fortsätter i denna takt...
Arnaldur Indridason - Glastbruket
Alexander McCall Smith - Damernas detektivbyrå (fast på engelska)
Johan Theorin - Skumtimmen
Karin Wahlberg - Hon som tittade in
Lars Bill Lundholm - Östermalmsmorden

Ja jag har så jag klarar mig...har miljoner olästa böcker...det e alltid så svårt å välja vilken man ska läsa...därför gjorde jag en liten lista...haha...helt i onödan eftersom jag inte sätter mig ner å läser...man måste läsa ut en bok ju för att kunna börja på en ny...om nu inte boken e DÅLIG, då får man ta en ny om man vill...
Per Källe´n - Bevisbörda

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en jättefin dag :) Härlig blogg föresten

Postat av: Erica / spacemouse

kanske borde stuvat om böckerna...de vart olika stora...jaja...nu får det vara så...

2009-06-24 @ 16:42:45
URL: http://spacemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback