inlägg nr 2 idag:::mina favoritskor:::

Alltså, skorna ser mkt skitigare ut på bilderna än i verkligheten...antagligen e de väl så skitiga som på bilderna...haha... Inte så mkt använda...fått skavsår ibland...Välanvända...haft i 7 år...Måste ha fler Pepsi-skor... De svarta använder jag för 3:e året nu...de vita är knappt använda...köpte förra året...ni skulle sett bilden jag använde blixt med...de svarta såg ut som om jag trampat i aska å sedan tagit på mig skorna...men det var svårt å få en bra bild med blixt så det fick bli utan...å det syns väl rätt ok ändå...bätre än med blixt i alla fall.Och så mina Puma...de ser ju riktigt otrevliga ut på bilden, men de e faktiskt vitare å inte alls så fläckiga i verkligheten...använde blixt å då blev det så...indoor. Och sist men inte minst Mina gummistövlar...eller inte...men de används som gummistövlar om det regnar...eftersom pumorna e indoor...å Pepsi har så smal sula...man blir blöt rätt snabbt...dom e lite dammiga nu...

Vilka skor står framme i din hall?? Eller vart du nu ställer dina skor när du kommer hem...Visa mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback