IDIOT PÅ TRADERA

herre Gud!! man blir så förbannad...
Jag har köpt några bh:ar plus bikiniöverdel...det var i flera olika storlekar så jag va ute efter 2-3 av bh:arna och bikiniöverdelen...
Hon hade inte skrivit att saker å ting va i så dåligt skick...precis allt jag ville ha va dåligt på nåt vis...de andra kan jag ändå inte ha för de e fel storlek lixom. utrop 50 kr. (8delar) Står inget om hur dåligt skick det är så då trodde ju jag det var BRA begagnat skick...nu tjaffsar vi fram å tillbaka på mailen...jag e sååå trött...hon tjatar om hur lågt pris å hur rent allt va å hur fin bikinidelen va...resåren e helt slut den knastrar, man ser att resåren e av om man håller mot ljuset å så e fin brun fläck...hur missar med det...den knastrade till direkt jag tog i den...SUCK...
Jag försöker få en lösning å hon anklagar mig för att ljuga å hakar upp sig på priset hela tiden...frågat henne hur hon skulle reagera...men hon vägrar svara på just det...hon skulle väl klaga hon med men det kan hon ju inte säga för då säger hon ju emot sig själv eller nåt...

Jag skrev: Läs detta!!
http://www.tradera.com/help/HelpPage.aspx?NodeID=1816 "Objektbeskrivningen redogör för ett objekt som är ute för försäljning på Tradera. Här finns de uppgifter om objektet en köpare kan tänkas vilja veta. Allt för att köparen ska slippa kontakta säljaren med frågor innan de köper.

En uppriktig säljare anger också eventuell fel eller skador på objektet i annonsbeskrivningen. På så vis får säljaren nöjda köpare och chanserna för att en tvist skulle uppstå vid försäljningen minskar.

I annonsbeskrivningen är det också bra att förklara hur köparen kan betala säljaren samt vad säljaren tar ut i fraktkostnad."

Vad svarar hon??
"Har inte tid."

IDIOTER finns det alldeles för gott om!!

27-28 mail hittills som bollar mellan oss...

Svar igen: "jag tänker inte sätta mig och läsa något..."

Vad är detta???
Sparar allt...
Å nu e de ännu fler svar...

----

Ska försöka vinna en auktion nu...jag har missat så många redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback