hungrig!!!!!

Jag fortsatte kolla mat-bloggar när vi kom hem å nu kurrar det såååå mkt i magen.
Köpte en hallonkaka-mix på ica, sen hittade jag ett häfte med små recept som åkte ner i kassen. Å så köpte jag lte nytt mjöl, socker, bakpulver och vaniljsocker...å olja!!! Kakao hade jag 1½ paket så det ska väl räcka...mjöl å socker va rätt lite kvar å oljan med...sen bakpulvret å vaniljsockret har nyligen gått ut så tog det med...kanske får ta en sväng i skafferiet igen å kolla...ströbrödet har nog oxå gått ut...å det e lite kvar...man kan ju ha kokosflingor oxå...jaja, det blir en till "shoppa-baknings-saker" - runda antar jag...om jag gör muffins så lär jag göra många  å många olika sorter å vissa med lite färgglatt på å vissa mer normala...
bla bla bla

Kanske man ska börja med maten...det får bliu fisk, potatis, morötter...kanske nån sås...vi får se...
Funderade på om man skulle börja med recept i bloggen med...hehe...man har ju sina perioder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback