hot hot hot...

Fick hem tre linnen idag å det ena blev en favorit direkt å åkte på...precis lagom till våran soliga promenad på Steninge alle´. Promenerade fram å tillbaka...Tvinga Jocke att INTE ta cykeln.,..man vill ju ha sällskap å nån att prata med...Det va sjukt varmt.
Å så hade man ju stubb på benen...svart stubb, så det blev leggings som slutar på halva underbenet...lite sol vill man ju utsätta benen för...på balkongen e de så svårt med just benen...smal men lång å rymlig balkong...terass hade u vart kanon såhär års...

Lagt upp lite toppar på tradera med...14 auktioner totaslt....vissa med 2 toppar å vissa med 3 å vissa med 1 oxå...försökt å lägga ut så nyskick hamnat för sig å använt skick med fler objekt i en...å sen hade jag väl nåra som va av samma modell, storlek men i olika färger...kör allt i ett...orka hålla på å lägga upp ALLT en å en...finns mer å sälja...plocka bara ut lite somrigt från en påse å fotade...allt e inte upplagt...

Nu dricker jag kaffe, men det börjar visst svalna...
Läst ett ynka kapitel i boke...måste verkligen komma igång, har skrivit en lista på vad jag ska läsa i sommar...men e i nån läsarsvacka...men det ändrar sig nog...kanske...

(Detta linne:)
Luftigt å skönt...färgGlatt!! Det b'ästa va ju att jag tom hittade en bh som funkade till den...en snobben bh med paljetter som jag hade glömt...bara råkade ta upp den...behöver egentligen ingen bh till linnet men ibland vill man ha det å idag va en sån dag...sen så knyter man ju linnet i axlarna, å för att få bort rosetterna så linade jag runt dom runt bhbanden...eftersom vi varit ute i solen så vill man ju inte ha konstiga märken...så så e de...


Mina
egna auktioner...ni som letar toppar, linnen...skynda fynda...hjälp mig samla ihop till semesterkassan...pliiis...

Kommentarer
Postat av: Helena

Japp, det är gött att slappa :) Sitter och "låtsasshoppar" nu på gina o hm.... kan som vanligt inte bestämma mig.... blääääh! Brukar sluta med att jag tömmer varukorgarna och sedan är jag "nöjd".... hahahah...så knäpp!!!!!!

2009-06-23 @ 20:22:31
Postat av: Helena

Haha, dessutom såg jag nu att typ allt gick i färgerna vitt/marinblått.... :P

2009-06-23 @ 20:25:31
Postat av: Helena

JAAA! Exakt så gör jag med!!!.... har spanat på grejer i över en vecka nu och det slutar alltid med att jag "bangar".... haha.. men nuu... NU har jag beställt.... massa "skit".... OH MY! Betala med kort online...asså finns det något vanskligare??!!!! :P

2009-06-23 @ 20:53:43
Postat av: Helena

Jamen skojar du...deras toppar.. hur många har man inte och i olika färger dessutom.. hahaha....galet!

2009-06-23 @ 23:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback