gääääsp

Packat dagens sista auktioner...det var en lätt match...10 brevpapper- 1 köpare...skönt när det e så.
Å bh-historien fortsätter men jag skiter i å tjaffsa mer å ger negativt omdöme...sen får jag väl ett tillbaka å det bevisar väl vilken nivå hon e på...Över 50 mail hittils. Just nu vill inte min mail svara på mail så har ett sista att skicka, sen ger jag neg. Man blir såååå förbannad!!! Skrev i forumet å en tyckte jag skulle fega å vänta med neg till sista dagen...man har 60 dagar på sig...hallå, så bra minne har inte jag...haha...kanske e på landet fortfarande...inte tänker man på tradera då heller...Men der vore ju lockande!! Jävlas på ett fult sätt tillbaka...men jag lägger imorgon så får vi se va hon gör.-..om nu inte hon hinner före..

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja...ska se när jag har tid här framöver (haha...yääh right..tid???!) :P så ska jag försöka sälja något. Kram

2009-06-16 @ 09:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback