fynd till Jocke

Kom ju på att jag e medlem på Budera oxå, har hittat några fynd där tidigare...jeans till mig, tröjor till Joce å Patrick...Kan ha varit förrförra året som jag hittade en Timberland långärmad t-shirt till Patrik då han fyllde år...den gillar han...NY med lappar kvar för nån hundring kanske...har nog sparat en bild...sparar alla kläder jag köper ifall jag vill sälja det igen...så jag har koll på vad jag själv betalat...

99 kr plus 33 kr i frakt.

Sen har jag köpt andra helt nya kläder...bla denna till Jocke...35 kr. helt ny.

Jag har inte så många omdömen där då det inte e sååå mkt man hittar...alla håller ju till på tradera.
Men i min omdömeslista så kollade jag om nån hade nåt ute å vipps så har jag köpt denna till Jocke...för 15 kr bara...helt ny.

Lika dan som jag köpte förrförra året...
Bra kvalitet å billigt...å nytt...å Jocke klagar inte...bättre kan det ju inte bli.
Denna gången köpte jag tröjan för fast pris...mer som en butik hos den säljaren...står antal som finns i lager å så...å så får man ett automatiskt mail med kontonummer å så...står inte frakten med i det mailet så står det i beskrivningen...bara å betala direkt...slippa vänta på mail...om man inte köper fler grejer å vill samfrakta.
Jag ville ha en LoB t-shirt oxå men den fanns bara i för små storlekar...så jag betalade direkt.

Vem jag köpte timberland tröjan av minns jag inte...jag kollade alla i omdömeslistan å det var bara ett par stycken som hade grejer uppe...men jag heter ju spacemouse där oxå så kolla i min omdömeslista, bara å söka på spacemouse...
Men utbudet är ju lite si så där...men djag har varit nöjd med allt!!! Synd att tradera dominerar så...men nu så kanske nån till hittar till budera?!?

Jag har tydligen sålt 2 saker oxå...eller fler?!? Kanske köpt fler?!? Kan ju vara så oxå att alla inte lämnar omdöme...

Kommentarer
Postat av: Helena

Jamen det måste vara något speciellt för vänsterhänta säkert...

2009-06-23 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback