Förra inlägget...och ett nytt...

Ja, det skrev jag ju för många timmar sen men det gick inte att publicera...hade skrivit en massa till men det försvann...ånu orkar jag inte skriva om...va inge viktigt ändå...

Skulle va skönt med en dusch men jag föööör seg så jag tar det imorgon bitti istället.
 
Undrar om dessa luktar gott. Dom e väldigt dekorativa ialla fall...
Annars e jag ju sugen på detta schampoo men de e ju så dyrt!!

Men mitt hår blev fint av det å luktade väldigt gott, men tyckte håret blev smutsigt nån dag tidigare...jag tvättar håret ca var 3:e dag när jag har så här långt hår...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det får dom fan fixa. Det har varit mkt krångel under min tid här på blogg.se :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback