dumma spottande grannar

På våning 1 så upptäckte jag idag att det bor väldigt omogna personer...
De stog å spotta på alla barn som cykla förbi...Jocke, Basse, å andra barn jag inte lärt mig namnen på...
Tänkte första gången att det var en slump, att det bara råka bli så för de inte kollade först, men sen när det BARA hände när något av barnen var precis under balkongen då blev jag riktigt förbannad...
Då skrek jag rätt ut så högt jag kunde..."jävla idioter, sluta spotta!!"
Sen börja dom kolla upp å jag stog ju kvar å stirra tillbaka...
Tillslut så hällde Patrick en kanna vatten när dom kolla upp igen...
Var lugnt ett tag, alltså jag stog ju inte å kolla hela tiden, jag gick ut å kika efter Jocke å råka nån av dom cykla förbi så kollade jag ju att dom inte spottade igen, men det hände ännu en gång å då kolla dom upp direkt...dom tror väl jag står där å vakar hela tiden nu. Patrick trodde det var småungar men det är några som röker...vet inte om det är tonåringar eller nån som just flyttat hemifrån...vuxena kan man ju inte kalla dom...så imorgon blir det att kolla lite extra...sen om det händer igen så ringer jag Sigtuna hem å klagar!! Tim å Sebastian bor precis ovanför dom...å vi några våningar till...stå å spotta på grannarnas ungar å kompisar...va e de för människor...
Får fylla en hink med vattenfyllda ballonger som mämnd...eller jag har en massa öl som aldrig dricks, det blir nog roligare...inte heller så vuxet, men man blir ju arg...man vill ju hämnas!!!

Misstänker att fimparna på tvättstugetaket e deras, ser lika gräsligt ut på marken nedanför...bara på den sidan inte på våran sida...fast det e rökare på nästan varje våning i huset...på båda sidor, alltså i våran trappupgång...de andra 3 portarna har jag noll koll på...

Jo, dom kasta en skruvmejsel på en duva oxå så det börja flyga ett moln med fjädrar...djurplågare, barnplågare, grannplågare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

- men usch!

Postat av: Helena

Idioter!!!!!

2009-06-22 @ 23:16:48
Postat av: Helena

haha...så brukar ju jag säga!!!! höhöh

2009-06-22 @ 23:34:40
Postat av: Helena

Men du...vad tycker herr Jocke om att börja skolan då? vilken skola blir det?

2009-06-22 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback