andsvårigheter...

Jag gav Jocke yoghurt å flingor till frukost, sen skulle han ha rosade mackor...så jag rostade dom, sen skulle han inte ha dom...så jag fick ta dom...proppat i mig 4 mackor nu, medans jag satt på balkongen å läste...
Tog en paus å gick in nu å kolla tradera å mail.
Mkt skönare inne...det e sååå varmt där ute...helt vindstilla.

Tog alltså sovmorgon till 9 typ...så jag har en kopp kaffe som väntar...haha, känns så fel när jag ser vad klockan e lixom.

Skickat iväg en betalningspåminnelse oxå...3 st har jag skickat påminnelse till nu...en får neg imorgon...om jag inte hör av henne. Hon har fått 4 påminnelser tror jag...en annan fick sin första igår...en lite försenad påminnelse å en fick en alldeles nyss...jobbigt å behöva tjata...men hon som fått flera påminnelser svarar inte å telefonnumret är avstängt...så jag får väl kreditera dessa auktioner...

jaha, å sen hade jag skrivit mer men det försvann visst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback