väskor att sälja...ännu mer inlägg...ni får stå ut!!!!!!

kanske det fanns bild på ännu en...den har jag nog fått med i ett klädpaket å ratat bort...det e inte min stil...den bruna.



Hade ju för mig att jag hade en till...kanske sparat den då...får kolla...en beige...eller så har jag drömt..
oxå en sån man fått i nåt klädpaket...hm, den kanske kan va lagom på fest...vi får se...om den ens finns...haha

Nä, nu ska vi tydligen på långpromenad igen...ner till Carro som bor vid Märsta centrum...men jag byter nog om  till jeans å tar gympadojjor...har ont i hälarna!!!
Carro behövde visst hjälp med nåt...fick aldrig veta vad men det visar sig!!

gissa vem som INTE slagit in presenter...haha...nu e han ju vaken igen så får ta det ikväll...
Men väntar hem en tröja till så kanske imorgon...men då tänkte jag kanske gå till stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback