storrensning=minirensning

men det är ordning i lådorna ialla fall.
Kastade 5 par trosor...har massor kvar...men kanske 10 kasta-kandidater till...de ska testas...gamla favoriter men de kanske inte sitter lika bra nu...
Sen kastade jag nyss 2 par mysbrallor...hål i grenen på båda...sparade ett par mysbrallor trots hål i grenen...oxå gamla favoriter...haft i 15 år tror jag...sen hade jag två till i samma modell...där e de hål i fickorna, de åker till landet så kan jag kasta de andra jag har där...

Sen åkte en munktröja till säljakassen och så blev det nog ett par tre linnen och 2 bikinitoppar oxå...till säljakassen...har några kassar...3-4 st plus en väska med väskor i som oxå ska säljas...

Skulle egentligen kunna kasta 10 linnen till men de e mina vinterlinnen...tar aldrig av mig till linne på vintern å då kan jag ju lika gärna använda de skruttiga istället för att slita ut de som e fina...haha...

Kanske har jag varit duktig å lagt nåt mer i papperskorgen/säljakassen...
men nog trodde jag det var mer som skulle åka...
Har ett par munkjackor som åker snart...de får sommaren på sej, sen åker de...favoriterna...urtvättade, tappat grunkan man drar i blixtlåset osv...men de e ju sååå sköna...
kan nog kanske bestämma mig för att kasta ett par till...inte gått igenom allt som hänger på galge ännu, men det tar jag senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback