ska bli skööönt med en...inlägg nr 8 idag.

dusch!!!
OJA!!

å så vore det kul med lite nytt lukta gott i duschen...ska kolla mitt "lager"...har använt de "roliga" gillar när de har lite roligare dofter än TVÅL-doft...har nog bara tvålisar kvar...

dessa har jag väl visat förr men de skulle jag kunna köpa utan att lukta innan...ibland förälskar jag mig i förpackningar å de bästa e att jag oftast e nöjd å lite till med innehållet...
tex...köpte solkräm förra året...malibu med snyggt motiv på å den e jag supernöjd med. kletar inte, luktar gott å va inte för dyr heller...å jag har inte bränt mig märkbart heller...kört med samma iår...sägs ju att skyddet avtar för varje år man använder samma...men hittills har det gått bra...ialla fall när det gäller att bränna sig...sen om kroppen tar skada av solen, det vet ju inte jag...



nu ser jag inte om detta e duschcreme men har visat en tidigare från samma märke som va duschkräm...värst vad jag stavar ord olika idag...bla bla bla...å jag som inte ens börjat dricka vin...hält upp ett halvt glas...å ska smaka på det när detta e färdigskrivet...får hamna som utkast så inte inläggen blir för tajta...men det e 2 inlägg före som ska postas...hhaaha...

snurre sprätt...

många inlägg...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback