packat å klart...

...nästan...
Jocke har 4 grejer på tork å jag har oxå 4 grejer på tork...har packat allt annat...förutom ätbart då...det får man ta sist...
Tandborste å sånt finns redan där så det behöver man inte oroa sig över...
Hittade grannen på facebook idag...hennes grabbar e ju kompis med Jocke...
Hon hade varit på fjärilshuset idag hon...vi va ju där i tisdags va...eller nbär det nu var...

Jaja, sista glaset vin upphällt med massor av is!! Eller inte massor men så det blir immigt...
Nu ska jag hoppa in i dushen...

Sen kom jag på en osmart sak...packat alla kläder men inte har jag ju lagt undan det som jag sklulle åka i...å samma sak med Jocke...så vi får ta det skitiga vi har idag imorgon med...jaja, det finns faktiskt tvättmaskin där så det e llugnt...

Kommentarer
Postat av: jasmine

Hej, söt blogg! Hur har din dag varit? :)

Postat av: Mims

det är riktigt kul att hålla på med det, önskar bara man var duktigare och hade mer färger, måste köpas :)



Du får ta dig tid.. Kvällar när barnen sover :)

2009-07-18 @ 22:04:50
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: jasmine

sv; man måste ju börja någonstans :D

2009-07-18 @ 22:40:01
URL: http://jjbberggrens.blogg.se/
Postat av: Mims

jag har turen som har en "nagelfixare" granne med mitt jobb =) Så jag behöver inte åka till Kina(även om det hade varit något) för att fixa naglarna som tur är.



Ja, det är ju sant, men ta en kopp kaffe och fram med nagellacken :D

2009-07-18 @ 22:51:00
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback