lyckoJocke

Jag har handlat annat till han...
Detta är dagens skörd...bd-presenter...kanske sparar nån till julklapp..det är storlek 7-8 år det mesta...


Och till mig :)

De e nog samma som jag har men de e sååå sköna...
Rätt storlek oxå...å mkt renare än mina fast mina e nytvättade...fick ju inte bort alla fläckar men mkt ändå...
Nä, nu e de nog filmtajm...
Ev fjärilsmuseet imorgon med Mathilda å Ulf...ska väl hämta en lastbil å hämta svärmors säng...någon här i märsta har köpt den så vi gör så att vi kör den hit...av nån anledning...ja,ja...då får dom väl lägga ut för bensin oxå...så har vi sagt...när vi sålt på blocket...om vi kör hem åt dom får dom betala lite till...inte mer än rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback