hemma igen...

kom hem i fredags men har haft fullt upp med att tvätta, packa traderagrejer å så...igår var vi ute å shoppade, kolla tapeter...ska göra om i sovrummet...


När jag har varit på landet några dagar så ser det alltid ut såhär...vadå dalar...
Sen har jag ju klippt mig...en bild...
Jag som pratar i telefon med lena någon timma innan jag gick över till dom, sen e det bilden från maj å sen en bild från dagen efter...i tisdags alltså...

Inte så jätteintressant å se...men man undrar ju vad man vägde innan man klippte sej...det undrar jag alltid å tänker att nästa gång ska jag väga mig precis innan å direkt efter...nu har jag blivit van men de första 2 dagarna känns det så lätt...ja som att ta bort sina rastaflätor...vilken skillnad det måste vara...ungefär sån effekt...fast bara lite då...hehe

Jaja, på landet togs det bilder men de har jag inte hunnit kolla på ännu så det tar vi i dagarna nu, ska snart iväg igen...kolla mer tapeter å så lämna tillbaka 2 tapetpärmar vi låna igår...ska ta lite bilder på de vi kollat på...

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad för tapeter ska du ha? :)

Postat av: Lina

Ja, själv har jag tittat på tapeten Etage från Boråstapeter. Tänker mig den i sovrummet som en fondvägg :)



http://www.maleributiken.se/maleributiken/index.jsp?a=product&&id=65861

2009-07-05 @ 11:02:53
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Helena

Känns alltid nice att klippa sig, särskilt om man har väldigt långt. Jag klippte mig precis innan E föddes. Vilken skillnad det blev alltså! Men nu sparar jag ut det igen. kram

2009-07-05 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback