hemma igen å sjöblöt

badade inte...gick runt i vattnet ett tag å sen la jag mig ner å försökte läsa lite...2 kapitel ialla fall...
Jocke babblade ju så det gick inte att läsa, sen fick jag så ont i ryggen oxå...
Sen började det fläkta skönt å Jocke blev uttråkad å försvann...då kan man inte heller koncentrera sig riktigt...mkt folk, stor strand å så vet man att han inte e simkunnig...fast jag TROR inte han skulle ge sig ut på bryggan själv...

Vi packade ialla fall ihop grejerna när klockan va 1 å så gick vi mot killarnas cyklar å där satt Jocke å väntade...han som tjatat så om stranden..haha...

Bikini å kjol hade jag när jag gick hem, fick inte på mig linnet...haha...men det bjuder jag på...

Just tagit hand om tvätten å hoppas det torkar innan vi åker imorgon bitti...alla favoriter måste ju med...trosor å linnen speciellt...

Nä, nu ska jag dricka vin...va e klockan egentligen...?!? aha...så tidigt...jaja...man lever bara en gång...vill dricka upp det jag har innan vi åker...det blir så surt om man sparar. Köpte 1 liter vin å har druckit 1½-2 glas på 2 dagar...så jag har halva MAX kvar...antagligen lite mindre...
En cigg, Ett glas VIN å så boken...en försök att läsa ut den...de  e så lite lvar...så blir det en bok mindre i packningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback