goder morgon

sitter här med kaffekoppen å gnuggar mina ögon...känner mig inte alls utvilad...
Ska nog ta en dusch efter kaffet..."glömde" duscha igår...vart så mkt springa in å ut så det hanns inte med...scrappade istället då jag hade tid...en lo, fast den känns inte färdig så vi får se...den får ligga en stund...

Ulfen å Mathildisen har nog inte vaknat än, om jag känner dom rätt...så en dusch å sen ringa dom åka dit...om det blir av...Måste kolla så alla batterier till stora kameran e laddade...min kamera e ju trasig...
Kan ta kort, ändra till närbild, ta bort blixt, kolla vilka bilder som finns men inget annat..."zoom upp"-knappen e trasig...den har släppt på nåt vis å den använder man för att vandra uppåt i menyerna...
SKIT att det inte går att zooma....det e ju min bästa vän...haha...

Så det står på önskelistan...ny kamera...synd bara att jag fyller å r 8 oktober...å inte 14 juli...Min kamera e ju lite enklare att ta med...den väger mindre, får plats i handväskan, å den funkADE bra väldigt bra...så nästa kamera vill jag ha nästan likadan...finns det med bättre zoom så kör vi på det...
Usch...jag å kameran...bästa vänner...kan inte sluta tänka på det...men vilken tur vi har en till...men den e ju så klumpig...inte den jag tar med på promenaden lixom, men får väl göra det nu då...Den brukar vi ha på semestern, på fest/släktträff å så...å så min när man går på promenad å fest...vildare fester...
Har den ju nästan alltid i väskan...

nog om det... kaffe dusch byta om...färdig!!

Kommentarer
Postat av: HobbyDesign

Min kompaktkamera är också knäpp. Äter upp nyladdade batterier efter 3-4 bilder. Suck! Inte alltid jag drar med min stora systemkameran överallt.

Måste också berätta att jag var på Panduros outlet i Ullared bredvid Gekås. 50% på allt!!! Jag var helt salig.



Ha en fin dag!

Postat av: Cajsa

Fin blogg! :D

ska vi bevaka varandra på bloglovin'? :)

2009-07-14 @ 13:15:07
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu! jo, lösa kan se bra ut om man köper några som skulle passa en själv, det ska ju se ganska naturligt ut :)



Hm, ja de tar några gånger att lära sig kanske. Jag har provat 3-4 gånger nu och sist lyckades jag jättebra. Sen så böjer jag ju med en ögonfransböjare också, då blir de jääättelånga! och liite mascara för att det ska smälta in i de riktiga fransarna :)

2009-07-14 @ 14:42:56
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Cajsa

lägger till dig nu också! :D

2009-07-14 @ 22:17:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback