dyrt idag

Det blev en långpromenad ner till Märsta centrum...skulle köpa diskmedel på öb bla...men det va nog slut för jag kollade noggrannt.
Men det blev lite annat...lite scrapsaker faktiskt...ett paket med dekorationer, chipboard-ramar och papper i 20x20 cm.
Sen vart det carmen...de hade kvar BÅDA flaskorna med paris hilton - just me. Jag köpte båda...en 50 ml å en 100 ml. 100 ml kostade bara 4 kr mner...vilket tur...var ett tag sen...i maj väl...när jag var till arbetsförmedlingen tror jag...eller var det när Jocke va hos tandläkaren kanske?!?!? jaja, la in bilder på kuddar här i bloggen då minns jag..men de hade just de 2 flaskorna kvar då plus provflaskan. Nu står det bara en provflaska där på hyllan. För ½ år sen jagade ju jag å pappa den parfymen men den har ju utgått...i vanliga butiker ialla fall...haha...
Nu får vi hoppas att mamma inte köpt en flaska...den kostade ju 100-200?!? kr mer  i Norrtälje...så jag sa att jag visste ett ställe där det var billigare en hade inga pengar sist jag var dit så det blev inget då...men nu så, en till mig å en till mamma...ska höra vilken storlek hon fick senast, om det var 100 ml så tar jag den, så får hon 50 ml...jag har en flöaska på 50 ml sen innan...
Våran gemensamma favorit....
Har hon redan köpt en så kan jag ställa en på landet...haha...

Sen vart det en sväng på systemet...lite vin å cider...å till sist blev det butiken With It...de säljer kläder. Jocke fick 2 EXIT-linnen, köpte hans favorit förra året å hittade ett blått likadant nu å så ett annat linne...samma modell men annat mönster. Tidig bd-present. Så han har nåt fräscht...

Var ju bara jag som hade pengar med  mig så nu får det vara färdigshoppat för mig...förutom det som jag väntar ut på tradera...

Dagens summa: 1333,50. (herre gud...absolut färdigshoppat på ett tag...)
Tur jag betalar allt via nätet från ett annat konto...räkningar å tradera typ...har ett par tusen kvar där.
Nu e vi hemma igen å alla kläder är så äckloigt blöta...varmt å soligt å näst intill vindstilla hela tiden...å kvavt i luften...huga, men motion fick vi....Jocke cyklade ju så då går man ju automatiskt mkt fortare!!!
Jobbigt å gå!!! Det är ju nästan bara uppför när man ska hem...

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt att du fick tag i parfymen till bättre pris:)

Postat av: E E B O S A H

sv: Ja, det tycker jag med haha

2009-07-15 @ 20:06:27
URL: http://eebosah.devote.se
Postat av: -Milly-

Underbar blogg du har! ♥

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Puss ♥

2009-07-16 @ 00:12:05
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback