ont i kroppen

Det är så halt ute nu...min fot tycker inte om sånt. Jag bröt den för över 12 år sen men jag blir påmind om det varje vinter...
Jag är dessutom hur skitig som helst..jag glömde bort å duscha igår å det ser man i håret...äckel!!
HAde tänkt gå ner till arbetsförmedlingen idag men det är så långt å det är halt å jag har redan ont när jag går så jag tar det i nästa vecka.

HAr ialla fall sökt jobb...
Fast jag har ju stora problem å skriva nuförtiden så bara det tar ju 100 år. CV å personligt brev...jag hatar att sälja mig själv...känns så smörigt på nåt vis, oäkta.
HAr sökt jobb på en förskola...tar 1 h, 15 min - 1 h, 40 min att ta sig dit...heja heja!! Men det blir väl så när byssar, tåg å sånt inte tajmar varandra. HAr skickat en massa tips till min mail om jobb så jag ska gå igenom de...tar förskolor först, å sen andra...ekonomijobb...vet inte om jag har hittat någe annat än...det är mkt att gå igenom. Känns stressigt i början, sen efter ett tag kör man ju fast, då känns det som man sökt allt som går plus spontanansökningar.

Babbel.

Tror jag ska en rast...börjar få ont i hela kroppen nu...har ju inget databord så sitter på golvet med datorn inkopplad via tv'n...inte bekvämt!!

HAr pysslat lite oxå...några enklare LO's blev det...har några lagrade i kameran...men jag lyckas nog komma igång med mer pyssel under eftermiddagen så jag tömmer kameran senare...sen vet jag inte om photoshop funkar...våran dator e knökafull å jag fattar typ ingenting när det gäller den externa...alltså jag hittar inte rätt i menyerna...allt står på engelska å jag fattar inte såna ord på engelska...måste rensa denna dator...behöver inte ha bilder som är från 06/07...å allt nytt ska jag försöka spara på den externa...får kolla på det senare...börjat radera lite mappar ialla fall...de jag vet redan finns på den externa disken. Våran hårdisk har gått ner till blå färg efter jag kastat lite mappar...den va på varningsröd i morse...kunde inte ens gå in på internet...men nu funkar det. MEn nu vågar jag inte radera mer, måste ju veta att det finns sparat på den externa innan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback