ilska!!

Joacim är så jobbig!! HAn kommer aldrig ur sina trotsperioder. Många har ju tur att de får ett par veckors paus från trotsperioderna men så är det inte med Joacim inte...
Han är anti allt typ, skriker å gnäller för minsta lilla, är våldsam, tror han får göra som han vill...osv.
I morse så skulle vi gå till dagis som vanligt, först beter han sig som en bebis...å han ska krypa hela vägen till dagis. Eftersom det var halt bestämde jag att vi skulle ta en annan väg å så börja vi gå...eller jag gjorde...han vägrade gå å sen helt plötsligt var han borta, så jag fick ju gå tillbaka...letade typ över allt...han brukar gå tillbaka själv när han inser att jag inte kommer åt hans håll. Så jag fick ju snurra runt å kolla så han inte var på väg till bilvägen å allt sånt. HAn var ialla fall ingenstans så jag fick helt enkelt gå mot dagis, den hala vägen. När jag gått i några minuter srer jag Jocke långt fram, då har han gått hela vägen till dagis själv. Snacka om att jag var förbannad!!! Han vägrar lyssna, vägrar göra som jag säger...å nu gör han verkligen som han själv vill...nervsammanbrott!!!! Man har ju inte direkt några nya ideer i skallen...
Men vi ska till BVC på 5-årskontroll snart så får väl ta upp lite sånt då...å hur får man han att sluta suga på fingrarna?!?! Helt omöjligt...stopp o väx funkar INTE.

bla bla bla...
nu ska jag irritera mig på andra saker en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback