gäspar

Det är s¨å otroligt grått ute hela tiden...
Var förbi skolan å häm,tade ut betygen idag å det började snöa....motvind såklart!!! Var inte så skönt.
Nu kom jag precis på vad jag glömt....sätta igång tvätten!!! Känns inte som jag gör annat än tar hand om tvätt...å knappt nåt är mitt...
Annars har jag beställt böcker...hade skickat in 3 keldamärken å kom på det idag så jag loggade in på adlibris å valde en bok...passade på å beställa några till...blev totalt 8 st...pocketböcker. några McCall Smith och Indridason.
Jag som hamnat i värsta tröga läsarperioden...hållt på med en å samma bok sen i höstas...

Försökt att pyssla lite...

Denna var från innan jul
Och dessa två är från iår.


Nästa gång ska jag ta å göra lite 12x6 och 8x8. Inte blivit så måpnga, men gott om plats i albumena är det...blir ju mest 12x12, men nu ska jag börja variera lite tänkte jag...om jag bara kommer igång.
HAr en eller två LO's till tror jag men de ligger väl kvar i kameran...som är nytömd...så de får jag visa senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback