gäääääsp

JAg är så trött!!! Kan inte solen kika fram liiiiite bara?!?!
Slipper laga mat idag ialla fall, har massor med rester så det e rätt skönt.
Imorgon ska vi fira min mammas födelsedag.
På måndag har dagis stängt, så då ska jag försöka hitta på nåt med Jocke, hoppas det är bra väder så man kan vara ute. Sen e det dagis igen som vanligt, fast Jocke ska till bvc efter dagis. Sen ska jag till tandläkaren på onsdag. Sen ska jag gå i ide tror jag.

Snart blir det begravning oxå, fick nyligen veta att lilla Agnes gått bort...hon skulle fylla 4 i sommar. (Svärmors sambos barnbarn). Hon var handikappad och åkte ofta in på sjukhus så vi vistte ju att det kunde hända. Men känns väldigt obehagligt ändå.

HAlstablett nästa, sen ska jag sätta igång å sortera tvätt å tömma disken, den va lite väl varm än så den får stå å svalna ett tag till, å sen ska mister strul hämtas hem från dagis! (vi säger faktiskt dagis där vi bor!! Ifall nån tänkte påpeka att det heter förskola...)
----------------------------------------
Ska uppdatera med lite scrapbilder. Photoshop e ju paj så jag fick leka med powerpoint...blir ju inte alls lika bra men blir bättre än orginalen där det är enm massa störande saker runtomkring...typ tvätthög, fötter, dammsugare...sånt måste man ju klippa bort...


En mörkare...den andra e för ljus...å denna för mörk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback