tröttis

jag har dammsugit färdigt...nu e de bara dammtorkning, putsa balkongfönster, baka, städa diskbänken kvar...å småplocket då.
Duscha å göra pannkakor med.
Naglarna e ifyllda...glömmer alltid att måla dom så passade på nu, å jag blev så trött av att sitta stilla en kort stund...
Hoppas jag orkar dammtorka oxå...

Får väl gå en sväng till centrum med Jocke oxå så han får sin glass.
Han slutar om mindre än en timma så jag tror jag sparar resten av städningen å vilar en stund!! Försöka läsa ett kapitel i boken kanske...ska försöka läsa ut den så mamma kan ta över den...
Fast det e nog inte så bråttom för henne för hon är oxå i en läsarsvacka...vi läser massor annars båda två, speciellt på sommaren...men i år är det bara jag som läst.
Denna läser jag nu:

Får se vad det blir sen, en av samma författare eller Theorin tror jag.

Jaja, har inte så många sidor kvar i boken så ska ge mig på den en stund...hoppas jag inte somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback