skoldagen e över för idag

imorgon ska vi börja på riktigt.
Idag var mest information om ämnen, studieteknik osv.

Å skitont i fötterna...fick stressa till skolan. Gick fort i flip flop...men Lenda körde mig hem idag igen.
Hennes dotter tyckte visst att Jocke var en rolig kille...hon berättade att han hade hoppat i vattenpöl å kallat sig själv för skitgris...haha...Han va ju helt prickig när jag hämtade han igår...å blöt i skorna å så...vattenpöl, sopkvast och Joacim...det blir blött å lerstänk å en massa skratt...kan nästan se det framför mig...

Får se om han e renare idag.

Nu ska jag testa matten igen...5 tal som jag inte löste...å gav upp...men tror jag kanske e den första på spåren...löste den ju igår men glömde HUR jag gjorde å provade 128 varianter typ...sen det andra vet jag inte alls...

Men det e bara å prova igen.

Linda hade redan fått csn-betalning...ska kolla om jag fått, annars kommer det ju senare. Men igår så stog det ju planerad på 10.000 men inget datum...ska väl gå in å kolla det.
------------------
Nope, inga pengar hos mig inte...men barnbidrag om ett par dagar ialla fall...å sen kommer mina några dagar efter...HOPPAS JAG!!
-------------------
hm...den 19...det e ju imorgon...då ska dom betala ut mina pengar...TACKAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback