shopping igen...

denna gång blev det scrapsaker från 2 butiker...närmare 600 kr från båda butikerna så jag hoppas det räcker ett tag...nästa scrapshopping får bli tidigast i oktober...måste ju scrappa lite oxå...

Hehe, alla mail i inboxen är olika ordrar från olika ställen...hm, adlibris, bokus, scrapperiet, designat, svensktskolfoto.

Sen vill jag ju beställa lite från halens...men vi väntar lite med det tror jag...måste ha koll på slantarna. Vissa saker ska betalas i förväg, å sen kommer ju ett par fakturor å vissa andra kommer först om några veckor så det som ska betalas inom en vecka får betalas först å sen får vi se om det blir en beställning eller om jag får skjuta fram det ännu mer.

Om en timma ska jag tillbaka till skolan...kom på att jag inte har bok men får väl kolla i Lindas...den boken är på väg, förhoppningsvis kommer den idag. Då ska jag hämta ut böcker ikväll...kommer dom inte idag så får jag hämta ut böcker ändå som jag behöver imorgon...typiskt att de inte kom samtidigt. Blir en massa spring...men men, inget jag kan göra nåt åt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback