klar för idag...

nu e jag hemma igen. Blev bara 1 timma i skolan idag...
MEN vi fick med oss ett matte-test hem...utan lösningar som vi ska lämna in imorgon...bara för att se vilka som behöver repetera matten...eftersom vi ska hålla på med mkt kalkylering så måste man kunna procent (nemas problemas), och såklart EKVATIONER...jag hatar sånt...har dock klarat mig bra på både A och B kursen men det e ju 1 år sen jag gick matte sist så det behöver nog repeteras lite...men först gör jag testet å sen får vi se.

Sen sa Kjell nåt om oss som gått FeA tidigare...nåt om betygen....får se vad som sägs...jag hade MVG i både FeA och Småföretagande A så vore ju skönt om man fick behålla det...
Småföretagande står med på schemat men eftersom den kursen är en samlad kurs för FeA och FeB så kommer vi inte att läsa den kursen...den e med för att vi ska få våra poäng...snällt va?

Nä, nu ska jag skicka in studieförsäkran...hur man nu gjorde det...
Å sen sätta mig å räkna...
Å ont i skallen har jag redan...ska nog ta å byta om till nåt torrare oxå...det öste ner när jag å Jocke kom fram till hans skola så jag stannade kvar några minuter...kom då försent till min skola men bara några minuter...sen fick man skjuts hem av Linda...får se när hon lämnar sin dotter på skolan...va hon nu heter...lämnar vi samtidigt å jag inte cyklar så blir ju bil trevligt...speciellt om det regnar...haha...

Kommentarer
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Tack snälla för besöket och din kommentar:) Ha en toppen dag, bästa hälsningar från lilla pyssel Inger:)

Postat av: Helena

Du får gratta jocke i efterskott från mig.. haha.... ja mig känner han ju såå bra... baah^^skrattar men ändå... :)

2009-08-17 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback