har mina läsare semester ännu??

jaja, skriver ialla fall.
Dag 3 i skolan å idag ska vi väl börja lite mer på riktigt.
Å för Jocke verkar det gå bra i skolan oxå...inga problem att lämna hos helt nya människor...precis som om han känt alla nya fröknar lika länge som sina gamla lixom.
För mig så är det ju samma lärare jag redan haft i 1 år på distans så...men 28 elever e vi å det e bara 4 st jag känner igen sen innan + mig själv då.

Äh, nu glömde jag vad jag skulle skriva...
Jag dricker kaffe å Jocke käka frukost å zappar mellan barnkanalerna...han brukar glömma å käka när det e barnprogram på tv men just nu så käkar han...
Tagit fram en banan åt han oxå, försöker torka hans bananpåse så vi kan ha samma påse. Blivit kondens i påsen när den låg i kylen...så både banan å påse va ju blöta...så det e bara å vänta å försöka komma ihåg å ta med den sen.

Nä, nu ska jag kolla vilka kläder som vi ska ha idag. Blir lite bättre väder idag lät det som...å torsdag å fredag med. Sen var det ju skor oxå då...vilka ska jag ha...måste jag ta gympadojjor?? Jag kan ju inte byta till de andra skorna eftersom de e likadana...bara färgen som skiljer lixom...men skavsår har jag ju erfarenhet av (kan man ju lugnt säga!!) så det e ju bara å ta helt andra skor...å hoppas att det inte skaver...annars får det bli barfota...

Ska nog ta å försöka hitta ett par BRA gympadojjor som klarar regn...indoorskor säger ju allt...men de e ju så ruskigt sköna så...men inte när det regnar!! Så det e en prio1 på handlarlistan. Snart e de ju höst så måste ju ha nåt bättre på fötterna. prio2 e oxå skor...lägre stövlar som INTE är mocca...de jag har e så slitna å läcker...fast detta har jag nog tjatat om i evigheter...men när jag köpt nya så slipper ni sånt tjat...haha...kanske...

Nä, åter till det jkag SKA göra så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback