Godmorgon alla söndagspigga människor...

ALLA SOM LÄSER DETTA INLÄGG...läs längre ner!!!

Jag vaknade innan 8 idag...å jusy nu sitter jag å dricker sista koppen kaffe....sen ska jag hoppa in i duschen...det ska bli skönt för det e väldigt varmt här inne.
Igår kunde vi blivit båtägare...planen va att vi skulle kolla på båten igår men han sålde den igår...SÅ SYND!!! För min pappa va verkligen med på att köpa den ihop...men vi får kolla vidare å hoppas att vi hittar nåt likvärdigt till liknande pris...gärna med trailer till.

Gjorde makaronipudding igår...men den blev lite lös...men det smakade gott...jag gick efter kokbokens recept på stanning å inte efter mammas...nästa gång kör jag mammas!!! lika många dl mjölk som antal ägg...
Efter det så va ju mjölken slut så vi cyklade upp till ICA å handlade lite...jag har ju cykelkorg numera...men det blir såååå vingligt å cykla om man fyller den...men jag blev förvånad att jag orkade cykla upp för hela bron...utan att ta sats...sa innan bron att jag skulle behöva backen innan som sats men det gick bra ändå...otränad som man är så hande man ju lite svårt å andas när man väöl kommit upp men eftersom det kommer en liten backe till efter bron så va de bara å trampa på...haha...jaja...ska försöka cykla lite varje vecka...å jag tror att lite e allt jag behöver för resultat...har ju inte cyklat på åratal lixom...känner i låren bara på några minuters cykling...

Sen vore det ju kul om ALLA SOM LÄSER DETTA INLÄGG skriver en rad å berättar det...nya som gamla läsare...å hur ni hittade hit. Efter semestern så har ju alla läsare försvunnit typ...20 st mer hade jag ju innan semestern...
Så, vem läser? å hur hittade du hit? Första gången eller trogen läsare?...
Bäst jag pingar...så kanske nån ny tittar in oxå...

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D allt bra med dig idag?

Postat av: Amanda

Hej!

Gud så fin blogg du har!

Har också en blogg, kanske inte lika fin!

Men är rätt nöjd med den ändå:)

Vad ska du gjort idag?

Här i Stockholm är det rätt fint ute! Vi ska gå på en medeltidsmarknad.. Ska bli rätt kul:D

Ville bara kika in alltså och såklart lämna ett avtryck:)

Kramar!!!

/Amanda:)

PS:

Du är väl inte en sån tråkmåns som inte går in på den som kommenterat och ställt dig frågor och svarar i deras blogg??

Så gå gääärna in på min blogg och skriv något till mig också, så ialla fall jag blir glad ikväll:)

KRAAAAM

Och tack om du går in på min blogg:D

2009-08-23 @ 10:39:00
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Sandra

Ja, älskar att ha nyfärgat hår :) du får ta tid och färga ditt sen då!



jag brukar läsa din blogg lite då och då, du hade kommenterat nåt inlägg som jag skrivit förr. Så då hittade jag dig :)

2009-08-23 @ 16:09:48
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Helena

Både läser o skriver här titt som tätt tycker jag :D / Kramen

2009-08-23 @ 18:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback