goder morgon...sovmorgon men pigg tidigt ändå...

varför?? Snoozade 1 gång men låg bara å stirrade...haha...alla andra dagar e man ju sjukt trött...men idag när man inte behöver stressa så e man piggelin...jaja...

Har nu 154 vänner på facebook...å tänk va många man saknar...gamla kompisar, släktingar, gamla klasskompisar...
Hur många känner man egentligen??? Fast många av dom på listan har jag aldrig träffat...gamla brevkompisar...en tjej som brukar handla av mig på tradera oxå...Men många brevkompisar har jag träffat oxå. Sen e de ju kompisar, några gamla klasskompisar, några släktingar...bekanta...nya kompisar från skolan å så...

Hm, funderar på å skapa ett NOSTALGIFOTOALBUM där...fast folk kanske blir arga då...haha...

Jaja, i med frukosten å klä på sig å sen går vi till Jockes skola, sen ska jag hem å tvätta håret. Å sen blir det lektion i Information och Layouy A. Får man inte missa för den kursen e så populär och reservlistan va lång tydligen...fast vi har ju förtur eftersom denna kurs e inbakad i den utbildningen jag går. Men man kan faktiskt förlora sin polats ä'ndå om man inte kommer.

Å datakontot testade jag igår...så det funkar...nu gäller det att memorera koden så man slipper rota runt i väskan...sen om ett par veckor ska jag byta själva koden...det e alltid lika spännande...för ibland så vill inte datorerna det...dom kommer att fråga om det verkligen är vi som försöker logga in å hålla på å krångla...för mig kommer det krångla!!! Jag råkar alltid ut för sånt...haha.
Mitt första konto jag fick i skolan funkade ju inte alls...andra gngen så gick det väl kanske bättre....fast då lyckades jag väl hitta tröga datorer istället...

Nä, nu ska vi ta å sätta fart...Jocke har ju skola som vanligt...de börjar senast 8.30 å jag brukar lämna han senast 8 de andra dagarna...så så mkt sovmorgon e de ju inte ändå...

hej hopp.

(min blogg e värderad till :
4 001 kr
..spacemouse..)
http://bloggvarde.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback