dags att gå snart.

Ska snart gå till skolan å hämta lillfjant.
HAr suttit å chattat med min kompis lillasyster ett tag oxå...när hon va liten så skulle hon dela brythjärta med mig...hihi. Tror hon fyller 18 iår...skoltrött va hon, stackarn...men sa att det e bättre å gå klart...annars får man börja om på nytt som jag fick göra...bättre å ha betyg å sen hoppa på nån annan utbildning...hoppar man av gymnasiet så får man ju inga betyg heller.
Kul å snacka med Mickis...sågs hos Nettan för några år sen å innan dess var det nog på Tobias dop...han är väl 9 år kanske?!? Tiden går så fort så han kanske är ännu mer?!? Förvirrande!!
Tvätten e hängd å jag hållerpå å hungrar ihjäl, men men...hinner inte käka nu. Ska gå lite tidigare idag för risken att Jocke glömmer sin tröja idag oxå e STOR!! Så går jag tidigare så finns det en chans att få hem tröjan oxå...sen fick jag nyss ett mail, vi får veckobrev från skolan via mail. Å på måndag redan e de skolfotografering...hur ska man minns det?? Han får ta på sig nåt snyggt då, å fixa håret om vi hinner...haha...han har eget hårgele som luktar cola.

Nä, ska gå på toa, blossa, å ta på mig så går jag sen!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tjena! Var i dina trakter nu idagarna som var... varit på kryssning till Helsingfors och på vägen (ja asså innna kryssningen...) stannade vi på Eurostop och sen gick vi och shoppade lite i mitt kära Väsby centrum. Allt bra med er? Kram

2009-08-28 @ 20:49:25
Postat av: E E B O S A H

sv: JA visst är det skönt på ett sätt, man träffar massa nya folk & istället för att ligga hemma & ruttna hela dagarna så har man något att göra!



Tråkigt att söka jobb utan resultat.. Vad sökte du för jobb då?



Eftersom jag inte vart bra i skolan så har jag inte bra betyg.. Och plus så hoppade jag av IV i januari men nu har jag börjat igen. Så jag läser bara upp betygen.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback