bada vore skönt...nån som testat dessa??


eleven.se
Fast det finns ju lite billigare alternativ!! Men dessa va fina tyckte jag...härliga färger å dekorativa. skulle vilja ha alla uppradade på hyllan. Men jag har redan en hel del badgrejer så det får väl bli en annan gång det...Fast bada kan jag ju göra...

Skavsår har jag visst börjat få...WHY?? har ju gått med dessa utan ett problem...men idag så...men det var väl språngmarschen till skolan i morse antar jag...plus igår...då regnade det å det stressades...får ta andra skor sen å vila från favoriterna några dagar. Ont i hälarna med...(klamp klamp - gångstil vettni)Fotbad vore ju annars toppen, men har inget att bada fötterna i...förutom badkaret då.

Som tröst ska jag nog ta å bläddra i klädkataloger å se om jag ska handla nåt!! Jag som verkligen inte har plats...men som jag brukar säga...jag måste köpa nytt FÖRST å sen kan jag kasta eller sälja...
Fast sälja känns som jag inte har tid med riktigt...men man kan ju kanske lägga ut LITE...det e ju det som e problemet...börjar lägga ut å sen så ligger allt ute helt plötsligt....

Dessutom så regnar det nu...hoppas det slutar snart så cykeln torkar...fast kanske inte kan ta den ändå...kanske min lampa sitter kvar...men då hänger den vid framhjulet så då får jag strunta i cykeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback