äh, det funkade visst inte...

Alla besökare igår lämnade såklart INTE kommentar...men tack ni som gjorde det.

Halva skoldagen har gått å har en lektion kvar...Linda hämtar upp mig här om  drygt 1 timma...så jag hinner väl tömma disken å få i mig nåt ätbart innan dess.

Imorgon så blir det projektarbete...arlanda stad ska vi till å ställa frågor på nåt företag...

HAr just packat en tung hög brevpapper till en tjej som lagt undan över sommaren...å nu ska hon köpa dom...fast jag har slarvat bort lappen där jag skrivit hennes adress å slutsumma...så jag fick räkna om å väntar nu på adress å betalning.

Hoppas oxå att mina böcker kommer SNARAST...så man kan börja plugga nån gång...6 st böcker väntar jag hem...plus scrap-paket...4 paket totalt...tänk om allt kommer samtidigt...hur ska jag då få hem grejerna????? haha...bästa är ju om det kommer med en dags mellanrum...å helst att böckerna kommer i rätt ordning som jag behöver dom...men det e ju liiiite svårt att styra själv...haha...Nä, nu ska jag göra nåt vettigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback