Dagens planering

  • Tvätta toa, handfat. - KLART
  • Tvätta, hänga tvätt. - KLART
  • Vattna blommor. - KLART
  • Städa undan stämplar mm. - KLART
  • Sortera recept. - KLART
  • Städa Jockes pysselplats.
  • Planera middag.
  • Vika, lägga in torr tvätt. - KLART
  • Rensa i fotoalbum.
  • Läsa minst 1 kap i boken. - KLART (½ kapitel ialla fall...)
  • Promenad.
  • Dammsuga. - KLART
  • Damma.
  • Sms:a Gitta. - KLART
  • Söka jobb. - KLART

Lite kvar, men mkt e klart!!! Det e saååå varmt på balkongen!! Pinade mig igenom ½ kapitel, å nu sitter jag här inne å svalkar mig lite. Ska läsa klart kapitlet innan jag går till dagis. Sen tar vi en liten promenix tänkte jag, har ju stegräknaren på mig idag. Skulle haft den igår, för då var vi på promenad i över 2 timmar...fast vi var vid badet i 45 minuter nästan...men det är rätt mkt ändå. Sen ute på gården i nästan 2 timmar...
Jaja, damma å middag är väl det viktigaste sen...får bli nåt enkelt till middag, jag orkar inte anstränga mig idag, vet inte vad jag e sugen på heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback